Snuva tills jag döööööööör

Okej, Jag är inte den som skämtar om döden, men endååååååå

Idag så har jag fått mycket gjort, eller en del iaf. Var i skolan och hade seminarium.. så sjukt bossig jag är idag.. lala.. men creeds till Tjejerna som höll i affrodansen :)

Det ger sig aldrig, Våren kan ta sig! och jag har 10 0000000 saker att göra.. 2 prov imorgon + ett tal sen ska jag ta en spruta.. och jag avskyr sprutor!  men men.. sen blir det iaf en glass till mig för att jag varit så duktig..

Har fått ett sommarjobb nu iaf så att ..


satt för övrigt hos min syrra och stirrade på en dataskärm för att fixa med styrelsetjoffs i typ hrm ja.. 3 timmar? så mina ögon är döda..


Jag är så fånigt rädd...


rädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0