Tanja <3 styrelsen

aww, jag kom nyss hem från styrelsemötet. Trodde verkligen inte att jag skulle palla med tanke på att jag typ snurrat runt idag men de gick bra.  Styrelsen är verkligen underbar! inte nog med att det är fantastiska människor som är med,

jag menar kom igen! de är juh Gustaf meningen med livet.

Men känner bara att jag får så sjukt mycket gjort och verkligen får vara som jag vill, And they like me<3



Fattar inte varför men idag var jag super yr!  från de att jag vaknade tills typ någonstans där i mitten av styrelsemötet.  Trodde ärligt inte jag skulle palla dagen , men jag höll talet!  även om jag satt ner och viftade på fötterna. Gjorde även provet, men det lämnar vi så.  Det var väll min dag, Ska inte gå in på alla detaljer men den va helt okej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0