The knight, High above and turn,turn,turn

Hahah, Spelade nyss brännboll med MiQ(aka the knight) och Fia (aka High above) , grymt bra..

Fia börjar bli gammal...Fia: JAG?! jag va bara tvungen att ta stöd!
Vi återvänder och ser att valle satt ut några nya blommer,

MiQ
: Åh vilka ljuvliga rosor! Sofia lukta du som kan!
Fia: Jag kan lukta?
Tanja : Ja men jag kan inte.
Fia:  *luktar*
MiQ : visst luktar dom gott!
Fia : de luktar pizza...


Nu bakar vi lite :)

MiQ & Fia  käkar kladdkaka rester och drar synonymer som perfecto!, exelente! , bravisimo! .. ja ni fattar ;)

Det är svårt att komma ihåg allt roligt som sker för de går undan!  men roligt är de! xD




  Den sa mkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0