Jag går bredvid men halkar efter... jag orkar inte springa mer

Jag vill inte ha svinis! x)  men de där med att vara sjuk skulle 
sitta lite fint nu.


Mega mycket shopping idag, har köpt ett par vinterskor.
Det behövdes iof men köpte även te,jeans,armband
 och hårspännen.Det sjukaste var ändå när jag stod
i kassakön på Ur&Penn.
Tanten som står framför vill ha en klocka med döskallar på.

Tant: Den ska vara svart med döskallar
Kassör: ja vi har en här "plockar fram en klocka" är den till
ett barn?
Tant: Ja, men är det en pojkklocka
Kassör: Ja
Tant: Då vill jag inte ha den. Den ska vara till en tjej.
Kassör: ja vi har juh en rosa med prinsesskrona på.
Tant: Nej, de vill hon inte ha. Den ska vara svart med döskallar på.
Kassör: ne.. vi har nog ingen sådan.

Tanjas huvud: !"%%#"&%¤ WhAt?!



....Jag vissa stunder kan det kännas ensam
Och du undrar vad jag tänker på...
Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig
Som om hon skulle försvinna då..
O vi talar sällan högt om våran framtid
Vi talar aldrig högt om det vi har..
Dina drömmar blir allt svårare att se nu
Och mina finns snart inte längre kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0