Jag ler på riktigt, har inte skaffat nåt att dölja


Haha blev du oglad nu eller :D ?!  Sometimes we're up sometimes we're down. Tog en sväng till böleängsskolan idag. Det var mysigt och mycket nostalgi för Akky och Z. Rektorn var supertrevlig och snart så ska jag ringa min mor och tala om de sista detaljerna. Har hämtat ut min influensa medicin idag så de känns okej :)

Så då tänkte jag såhär: eftersom jag inte ligger på marken och förblöder varför inte testa att va glad idag?


Men det de tänkt ge till oss imorgon kan vi ta redan idag
Och du behöver inte vänta på att nån ska säga bra
Det de tänkt ge till oss imorgon kan vi ta redan idag
Och det de kallar vår belöning vill vi ändå inte ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0