Trött flicka...

Tror att de flesta är bara allmänt trötta just nu.. det är som om molnen hänger tungt i luften. Ett lov skulle sitta fint. Vi får iaf sluta tidigt på fredag.

Jag förstår att alla tänker mycket på olika saker, men ajg måste säga att även om jag är känslig just nu och livet känns kämpigt så gillar jag de bättre när folk pratar med mig. Känns som om alla slutat. Det syns på en människa om den inte mår nå bra och vissa känner man så bra att man rent av känner det i luften. Då smiter man inte undan emd att säga att det är bra när de egentligen inte är de.


men det känns bra att ha er här. Tack <3

På fredag blir det träna med Ida och Natt... underbara flickor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0