22/10

Idag känns verkligen som världens mest tomma dag. Den bara är.. och jag vet att vi har redovisning + att jag har tusen saker på min "borde göra- lista" ikväll är de SISU utbildning + styrelse möte. Jag brukar känna mig stressad men tror jag ska hem emellan så de känns lugnt. Fara till MiQ  i helgen, antingen imorgon eller lördag.. måste kolla upp det idag.


Igår var jag med Fia, sjukt befriande. Vi sydde på våra dräkter till halloween. Det blir juh murder mystery hos M. Jag skall vara poison ivy. Lägger upp en bild när dräkten är klar.


Väduren 21/3-20/4

Två tokigt äventyrliga veckor väntar dig. Det dyker upp nya möjligheter på alla fronter, vissa tackar du ja till och vissa avstår du från. Allra mest laddat blir förmodligen ditt kärleksliv, inte minst för att du ändrar dig ideligen och inte riktigt vet vad du egentligen vill ha. Eller vem..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0