I behov av en MysKväll..

Stress,stress,stress..  läste nyss om den där 100 åriga tanten som fortfarande kastade kula. Jag tror nog inte på det där med att inte röka,äta nyttigt och blablaBLA så lever du längre tjafset. Jag tror att om man är lycklig så lever man längre. Som hon sa om att hon inte åt grönsaker för att hon inte tyckte att det smakade nå gott. Om man bara gjorde sånt man mådde bra av och aldrig blev sårad, ni vet sådär så att man verkligen känner att en bit av hjärtat går av.. om man är lycklig så lever man längre. Då finns juh som alla bitar av hjärtat kvar...


SENSATION!  psst! fia har facebook...

facebook

Hittar ingen bild på mina nya skor så får väll ta mig för att ta en riktig bild ngn dag..
men dax för vinterskor snart.


Jaja, min dator dog, min mobil dog, mina skor dog,jag dog någonstans där också.. men nu ska jag gå och tvätta bort ansiktsmasken så att!

kram&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0