gotta jump down!

Ni har inte en aning om hur duktig jag är ibland ^^  Idag har jag kört bil! den du!



Igår kan typ ta sig.. ska inte prata om de, men de va mycket sova och lite mat x(  inte bra.  de blev bättre på vägen hem från mor. Min dumma mp3 dog. Trist som tusan att cykla hela vägen hem till mig i tystnad.. och de va verkligen inte vad jag behövde..men då bestämde jag mig för att världen ska ge mig en paus så att jag orkar med. Fick då låna mammas Mp3.. bra val.. hur kan man inte bli munter av detta:




försök hata världen och lyssna på de där, plus att jag älskar mina hörlurar. Om man vrider på högsta så försvinner världen utanför, Man hör alltså.. INGET ALLS! sjukt härligt när man blir less ;P

Idag Var det skola + Stan med Fia = nya öronhängen + Fia igen ( skrattade mkt ) och sedan köra bil :D Nu ska jag sätta ihop en störd musik lista sen städa!



Jag tror att hösten muntrar upp mig också :)
känner inte någon för en höst promenad + picknick någon dag när solen skiner ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0