I don't want this night to end, Why does it have to end?

"Life ain't fair
And this growing up stuff man I don't know
I just don't wanna let you go"




Idag har jag gjort inget och mest bara degat... Har sett 2 filmer ONCE och DOUBT. De var väll okej.. ååååhh jag håller på att driva mig till vansinne. Det är som att något bubblar i min själv och bara väntar på att få flyga ut. Tjejer.. vi måste börja tänka på PA100 ..typ förra veckan. Jag vill göra något. Något vettigt! Jag vill känna mig bra igen.. smart .. duktig.. jag vill bara känna mig som jag igen..

Iof så är jag inte jobbigt sjuk, ska försöka ta mig till skolan imorgon men just nu känns de bara surt för att jag är trött som stryk men jag kan inte sova..

Aja om jag börjar deppa imorgon så typ slå till mig i skallen eller ngt akky ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0