Jag tror jag måste jobba när jag sover..

Det känns som att jag alltid är på väg. Ska alltid någonstans, gör alltid något. Idag fyller mamma år så jag har fixat och grejsat för de. Helt onödigt att stressa så mycket eftersom lektionen blev inställd.. ska till mor efter skolan men förutom de så känner jag att jag måste sova i helgen!

Igår städade jag sen tänkte jag  va duktig och fara till min syster. Geniet som jag är så kom jag fram till att hon är på nbsk .. när jag stod utanför hennes dörr.. men de gick bra tog en promenad till språkgränd istället .. bara för att komma fram till att jag borde hoppat av på vasaplan och åkt till fia. så de blev tillbaka till stan (där finns sjuka detaljer att diskutera) sen kom fia och hämtade mig.. blev för sent.. igen.. så var väll hemma vid ett någon gång...


Måste sova..


men först! Organisation & Ledarskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0