Trött,Trött, Trött!

Oj,Oj.. har suttit och scribblat på min ansökan hela kvällen. Är sjukt nervös .. imorgon ska den in.. men ikväll krävs en paus för att låta nya ögon syna den imorgon.

Är sjukt trött.. men tog mig till skolan idag detta innebar prova studentmössa,prata med syo om afrika + en tur på stan med tjejerna efter de. Skall väll troligen försöka orka med imorgon med... men det är total ångest för PA100, Och nej jag vet inte vad jag håller på med. Funderar på att ta en pluggdag imorgon..

detta innebär:
1. Stanna hemma
2. Stiga upp tidigt även om jag stannar hemma
3. Plugga
4.Plugga
5.Äta
6. Plugga
osv...


det är väll projektarbetet som är surt att missa .. hrm.. ska tänka och sova samtidigt ;P väck mig om de går snett!




600 :-  DAMN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0