Studentbyxor?

Inte allt för länge kvar och dax att börja fundera. Min mor vill.. eller ja, hon snarare kräver att jag skall bära klänning. Själv så trivs jag inte riktigt. Klänning är som inte rikitigt min grej.. och det är som itne för att gnälla över att jag vill vara unik och sådant. Har hittat några riktigt snygga klänningar som jag gärna skulle bära.. om det inte var för känslan. Känner mig helt enkelt inte så fin.. mer som en mus i plåtburk.

Men det finns juh allternativ. skulle kunna tänka mig vita byxor och någon snygg topp till.




Kommentarer
Postat av: Hajrija

Hej !



Hittade du topparna i något onlinebutik ? :)

Gillade bild nr 1. Ska själv ta studenten och ska ha på mig antagligen byxor + topp . :)

2010-05-06 @ 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0