it's been a long,long day..

Hey there sad eyes.
What's on your mind?
Don't look so down.
Give it some time.

You don't have to be so hard on yourself.
I know the world can be a brutal place.
Please don't let it steal your smile away.

Cause when the sky's the darkest,
You can see the stars.
And when you fall the hardest,
You find how strong you are.

Jordin Sparks - Faith



Borde kanske börja leta studentklänning. Skulle kanske vara kul att ha en balklänning även om jag har bestämt mig för att inte gå på balen. Jag tror inte att jag skulle trivas och betala en massa pengar för att göra något man inte är peppad på känns väldigt ovärt. Förstår att folk vill gå men jag står fast vid att man bör ha minst en vettig anledning till att fara och so far har jag inte en enda. En resa med tjejerna till turkiet lockar liten mer..

vs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0