Vad ska du bli när du blir stor?

Glömde tydligen min laddare hos Natalie x)  men aja så ingen mobil just nu.


Igår så fick vi information om "Vad som händer efter gymnasiet" inte särskilt intressant men satt och kollade i univeritetskatalogen och fick lite inspiration. Tror jag ska bli psykolog. Det dåliga är att jag i sådana fall måste klara matte B, men Juridik låter inte särskilt intressant längre. Särskilt inte med tanke på tredje terminen...skatterätt? blääh :(

men juh mer jag tänker på det desto mer rätt känns det. Jag vet att jag har mycket att lära och det kan bli jobbigt, men jag vill lära mig allt de dära.

Tyckte att psykologi var sjukt roligt när vi höll på med det, och jag vill som jobba med barn så jag tänkte att jag kunde bli barn psykolog :)  Skulel va ganska roligt att hålla på med praktiska grejer som typ rorschachtest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0