boom! Idag började skolan på riktigt..

 

Sen så tyckte skolan att det skulle ta och börja på riktigt. Fattar inte att jag orkade stiga upp imorse :O är fortfarande stolt och totalt i shock över min egen förmåga. Det fanns mycket som talade för sovmorgon liksom.. men ja nu när jag nu var så duktig så skall jag själklart plågas.. kommer till skolan och får reda på att jag kunde stannat hemma. Nästa lektion är natur och då jag redan mår illa så är de klart vi pratar om matsmältningsprocessen... inte go säger jag bara!  när filmen visades så hade jag mp3 i öronen och blundade så mycket jag förmådde. Resten av skoldagen var väll bara allmänt seg. Insåg att jag har väldigt mycket kompletering att göra innan februari är slut.

Så nu ska jag bara ta det lugnt. Det blir alvedon och vila, sen kanske ta mig ork att baka :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0