Sent..

Ja ja , jag vet ..borde sova nu.. men min dygnsrytm har blivit total förstörd så blir en helkväll och förhoppningsvis så kan jag sova imorgon...


Det som är dåligt med att se på film när man börjar bli trött är att man blir så sjukt seg.. och lättpåverkad....




Vet inte om de beror på att jag är trött just ikväll eller allmänt trött på livet just nu.. börjar bli less på att alla ska må dåligt.. kan man inte få andas? vågar typ inte ens va glad nu för tiden för alltid påverkar de någon.. de är inte meningen att bli less men blir nästan lite rädd när jag börjar bli de..  men de beror nog mest på mig och att jag pressar mig själv till saker jag vet tröttar ut mig.. hur tänkte jag egentligen?

ne nya tag med skola på måndag sen kan de bara gå bättre ..

And if you ask me 
The feeling that I'm feeling is complimentery
And oh, it goes to show
The moral of the story is boy loves girl
And so on but the way it unfolds is yet to be told

I know that I should be brave
Even pretty can be seen by the blind
I know that I cannot wait
Until the day we finally learn how to find each other
Redefining open minds


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Alltid kul att folk märker samma saker ;)

2010-01-10 @ 04:29:43
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0