Fläta på G!

Oj, vaknade upp idag och insåg att vi far snart..  det känns som att de va nyss vi räknade dagarna till studenten.. nu jobbar man som varje dag och hinner knappt träffa någon. Så vi kör lite payback och bloggar bättre än Zara ;) nä nu ska vi va snälla.. saknar juh henne :(

Just nu gör Fia en fläta på mig så sitter här och känner mig bortskämd. Har för överigt insett hur bortskämd och oförsiktig jag har blivit.. måste skärpa mig med min ekonomi lite skulle som kännas trist om jag inte kunde shoppa i Turkiet..


Roadtrip till Ikea :)



Sommar flyter på som den borde och så fort Fia är klar med flätan drar vi ner på stan för att möta upp Magdalena.


KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0